دانلود آهنگ بهنام بانی من یه دیوونم

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * من یه دیوونم * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , بهنام بانی باشید.

دانلود آهنگ بهنام بانی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Behnam Bani called Man Ye Divoonam With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ بهنام بانی من یه دیوونم

 

متن ترانه بهنام بانی به نام من یه دیوونم


یه جورایی دلم گیره یه جورایی حواسم نیست کلافم من یه وقتایی که عطرت رو لباسم نیست
تو دنیامی نمیزارم یه مو حتی ازت کم شه بمون پیشم نزار دنیا برای من جهنم شه
من یه دیوونم که باشی زنده میمونه عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه
من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه
فکرت میزنه باز به سرم وقتی خالیه دور و ورم انگار همه دنیای من شدی تو عزیزم
از من نشدی دور یه قدم ساختی با همه خوب و بدم حال منو کی میدونه جز خوده تو عزیزم عزیزم
من یه دیوونم که باشی زنده میمونه عاشقی که چیزی از منطق نمیدونه
من یه دیوونم که وقتی میری آشوبه قلبش از بس با توئه بی تو نمی کوبه
 

 

بهنام بانی من یه دیوونم

مدیاک ››› بهنام بانی