دانلود آهنگ امیر عظیمی خورشید

هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * خورشید * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , امیر عظیمی باشید.

 

دانلود آهنگ امیر عظیمی به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک

Download new song by Amir Azimi called Khorshid With online playback , text and the best quality in mediac

دانلود آهنگ امیر عظیمی خورشید

 

متن ترانه امیر عظیمی به نام خورشید


دنیا خلاصه میشه تو چشمات
چشمای بی تابی که بیداره
دنیای من بودی و میدونی
این مرد دیوونه دوست داره
میخندی و لبخند آرومت
آرامش شب های من بوده
دلگرمی روزای دلگیرم
حالا برای رفتنت زوده
هر جای این شهرو که میگردم
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم
خورشید به موهای تو تابیده
هر جای این شهرو که میگردم
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم
خورشید به موهای تو تابیده
گفتم که تو باشی دلم قرصه گفتم
که تو هر چی بگی میشه
این مرد دیوونه که میبینی
واسه تو مرد زندگی میشه
من محو زیبایی تو میشم
وقتی که از عشق تو میخونم
موهاتو وا کردی و فهمیدم
یک عمر من دیوونه ی اونم
هر جای این شهرو که میگردم
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم
خورشید به موهای تو تابیده
هر جای این شهرو که میگردم
این کوچه ها بوی تو رو میده
عاشق ترم وقتی که میبینم
خورشید به موهای تو تابیده

 

امیر عظیمی خورشید

مدیاک ››› امیر عظیمی